Jump to content

Browning X-bolt


vest

Recommended Posts

Er det nokon som har erfaring med denne rifla som er temmeleg ny på markede?

Browning kvalitet generellt, tenker da for eksempel på A-bolt som X-bolt er ei fornying av?

Ser på amerikanske sider at det er delte meiningar om Browning rifler. Dei aller fleste gir dei likevel skryt for svært bra presisjon out-of-the-box presisjon slik som for eksempel hos Tikka og Sako.

 

Rifla blir levert med gjenger for lyddempar. Magasinet er for øvrig ikkje i plast blir det påstått på amerikanske sider ,men av robust polymer uten at eg veit forskjellen.

 

Ein omtale finns på http://www.jaktogfiske.info/id/1013

Link to comment
Share on other sites

Rifla blir levert med gjenger for lyddempar. Magasinet er for øvrig ikkje i plast blir det påstått på amerikanske sider ,men av robust polymer uten at eg veit forskjellen.

 

Glocken min har polymerramme og den virker da unektelig litt plastikk... Jeg skal ikke påberope meg kunnskaper om emnet, men slik jeg har forstått det så er polymer også plast, men med bedre kvaliteter enn vanlig tupperware plast. Glocken min har i hvertfall overlevd en del juling, så jeg ville ikke ha hatt skrupler med et magasin fremstilt av same type plastikk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...