Jump to content

Meheia


Trond Åsly

Recommended Posts

  • 1 month later...

Bergmannstevnet - UTSATT!

 

Vi har desverre sett oss nødt til å utsette årets Bergmannstevne i baneskyting, lørdag 19. og søndag 20. april på grunn av teleløysing.

 

Dette skyldes de store snømengdene som fortsatt ligger i høyden. Banen vår ligger på sirka 400 meter over havet, og snøsmeltinga vil ikke starte for alvor før på onsdag i følge værmeldingene. Det vil da bli stor fare for oversvømmelse og gjørme på parkeringsplassen selv om store deler av den er brøyta med traktor de siste ukene. Vi tar ikke sjansen på et eventuelt kaos med biler som setter seg fast.

 

 

Dette sto på Kongsberg skytterlags hjemmeside før helga. Har ikke vært i traktene selv, men sier jo litt om forholdene.

Link to comment
Share on other sites

Up! noen som har hvert på banen?

 

Jada Trond. Jeg måtte allikevel et ærend på Saggrenda i kveld ,så da tok jeg like gjerne turen opp på Heia for å ta en titt for deg. :wink:

 

Noen bilder tatt med mobilen min nå i kveld nøyaktig klokken 20:20

 

bilde014bv2.jpg

Bukkehytta

bilde016ix1.jpg

Deler av standplass og banen sett fra Bukkehytta

bilde015yr1.jpg

Veien ned til standplass

bilde020rb0.jpg

Veien opp fra standplass :)

bilde021uh1.jpg

Banen sett fra standplass

 

Å det ække grenser for hva jeg gjør for deg Trond.

Jeg hadde overhode ingen egeninteresse for å se an forholdene. :mrgreen:

 

Som du ser altså, så kommer du ikke lenger enn til skytterhuset med brødbilen din. :lol:

 

Men om et par uker er det sikkert muligheter for å kjøre helt frem med alt stæsjet ditt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...