Jump to content

Ros!


runner

Recommended Posts

Halla!

Fant ikke noe egnet medium for å gi respons på selve /kammeret.no/, så jeg velger å gjøre det her gjenomm forslagskassen.

For meg er dette noe av det beste jeg kan surfe på. Som nybakt jeger og erfaren hundefører er jeg hjemme her. Men det stopper ikke der. Respons på kjøp av våpen og tips om ammunisjon samt hint vedrørende hundetrening hører også med. Dessuten kommer en i kontakt med flotte mennesker som genuint vil hjelpe deg med det du lurer på. Og - ikke minst tonen er god. Sjelden ser jeg at noen "kicker" på andre for gal språkbruk og "nybegynnermessige" innspill. Det er flott. I min verden betyr det faktisk at det er håp om fremskritt og forståelse. Jeg har faktisk sett at erfarne folk har irettesatt innspill som var under beltestedet. Voksent gjort.

/kammeret.no/ er faktisk unikt. Ikke bare ut fra temaet jakt, men ikke minst hvordan en kommuniserer. Dessuten er det vittig med alle "slagordene" som de fleste oppgir nederst på innleggene.

Gjennom konseptet om å bli medlem blir det mulig å kontakte andre en har behov å kommunisere med. Når selve /kammeret.no/ også står utenfor det organiserte apparatet muliggjør det en form for dialog som er mye friere om en skulle ha deltatt i et bestemt forum og opplevd presset fra det organiserte apparatet. Jeg er selv medlem av tre hundeklubber - så jeg kritiserer ikke det å dyrke særinteresser. Poenget er at på /kammeret.no/ møtes særinteresser på tvers. Det er fint. Grattis med flott internettjeneste!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Mange, mange takk, runner. :D

 

Som du ser er brukerne av dette forumet glad i møteplassen sin, og bidrar å holde kammeret på det nivået det er i dag.

Uten slike fantastiske brukere ville vi ikke hatt et så flott forum. Bruk kammeret flittig og øs ut av deg med spørsmål og egne erfaringer. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...