Jump to content

Rössler titan 6.5x55


sjakie

Recommended Posts

Test av den i siste bladet av Jeger. Det er en rettrekker som er konstruert av samme mann som laget Blaser R93, man med MYE mindre plastikkpreg. En viderutvikling...? :wink:

Jeg likte den hvertfall, sluttstykket gikk som i smør, og alt kan justeres/demonteres med rembøylen(fungerer som nøkkel)

Link to comment
Share on other sites

Nei nå blander du rifler HS precision. Rifla i bladet Jeger er en Strasser RS 05. Røssler er ingen retrekker men en system rifle du kan bytte løp på.

Det stemmer det... :oops: Røssler hørtes i farten litt Strasser ut :lol: har finglet litt mes Strasseren. Likte den godt, Røssler har jeg aldri tatt i

Link to comment
Share on other sites

Hei eg har Røssler Titan6 6,5x55 er kjempe glad i den og den har funket godt for meg ikkje noe og henge fingrene på har nå brukt den på jakt i 3 år eg har brukt den på sjøen i skogen og på fjelle eg kan ikkje klage, presisjonen er de heller ikkje noe og si på. eg har leupold QR fester og en welter 3-12x56 M/Lys den og er dømt i ny og ne om de var her inne eller på sluttstykke hugser eg ikkje men den funker bra til mitt bruk. eg bruker den til Hjortejakt, seljakt, rådyrjakt og reinsdyrjakt,++++ så er får den kjør.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...