Jump to content

JAKTPRØVE FUSK UNDER OPPRULLING I SVERIGE(LØSHUNDPRØVER ?


LODJURSJÄGERN

Recommended Posts

har gått rundt i bobla mi og trudd at jakthundmiljøet, se det bestod av seriøse folk som brydde seg om rasen sin og dens fremgang, ikke for å hevde seg selv.

men den gang ei, det skjer vel mye som ikke almuen får høre om og det er jaggu bra at det kommer fram.

har stått som medlem i et par hundeklubber, og har meldt meg ut igjen etterhvert som jeg har oppdaget hvordan det egentlig ligger an.

merkelig at det skal være så mye styr med bikkjer :roll:

 

har forøvrig tro på harehundklubben jeg er med i nå, der er så godt som alle over middagshøyden og er mest opptatt av kaffe og wieners :D

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noe sted i tråden på robsoft at det er satt i gang etterforskning? Men en veldig tvilsom praksis ja, håper de rette vedkommende blir tatt så det svir, gjerne alle premieringer på egne bikkjer og utestengelse fra jaktprøver, det svir vel mer enn å miste dommerkortet... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

har gått rundt i bobla mi og trudd at jakthundmiljøet, se det bestod av seriøse folk som brydde seg om rasen sin og dens fremgang, ikke for å hevde seg selv.

 

Mye skit der også er jeg redd, og de som holder på slik, ødelegger for alle de tusenvis som er ærlige og som spiller med helt åpne kort.

Vet ikke om det er bare meg, men jeg tror at det har blitt alt for mye penger involvert, og da spesielt i avlen. Jaktprøver og avl går som regel hånd i hånd.

Jo mer penger som er involvert, jo lavere bli terskelen for å jukse.

Link to comment
Share on other sites

Det ryktas ju om att detta är anmält till skk/säk, men om det ligger någon sanning i det får framtiden utvisa är jag rädd för.

 

Om det blivit anmält till skk, så kommer det att komma ut i något protokoll i framtiden på deras webbplats!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...