Jump to content

Storstevne – Baneskyting NSF/ISSF


Bromark

Recommended Posts

Må benytte anledningen til å skryte litt av Aron Skytterklubb i Drammen som i helgen arrangerte hele 13 stevner fordelt på fredag kveld samt lørdag og søndag. Totalt hadde de ca 160 starter denne helgen noe som må si seg meget bra til å være innen baneskyting på pistol regi NSF/ISSF.

 

Aron SK har en flott bane med 20 elektroniske skiver fra Kongsberg, det hele gikk raskt unna uten de helt store problemene. At det til tider kan skje ting er noe man ikke kan gardere seg for, men arrangøren tok de utfrodringene som kom på strak arm.

 

Det var en del lokale skyttere som benyttet muligheten sammen med skyttere fra Oslo, men det kom også skyttere fra Vestlandet og Midt/Nordnorge :-) kun for å delta på disse stevnene som gikk denne helgen.

 

Vil samtidig også benytte anledningen til å oppfordre andre skyttere som vurderer å skyte banestevne om at de trygt kan reise til Aron SK, det er gøy å skyte på elektronikk og det går relativt raskt unna. I tillegg er de vel en av de få klubbene på østlandet som kan tilby 20 elektroniske skiver på 25/50m for pistol og rifle.

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skummet gjennom resultatlistene for disse stevnene, og jeg synes heller deltakelsen var skremmende dårlig. Det var mange som jeg hadde forventet skulle skyte disse stevnene, som heller glimret med sitt fravær. Lurer på om dette har vært for dårlig annonsert, hvis i det hele tatt(??). Aaron bør begynne å markedsføre sine elektronikk-stevner. De får snart konkurranse...

 

RML

Link to comment
Share on other sites

:) Det KAN være smart å reklamere litt for sine stevner! Kanskje dette kunne være en grei idé for en tråd her? Jada, jeg VET at det finnes noe som heter terminlister, men det er fint å kunne lese LITT mer enn det som fremgår av disse listene..
Link to comment
Share on other sites

Vet de har sendt ut noe pr epost og trykket opp noen postere og I tillegg har det stått i Terminlisten. Så de som er interresert i å skyte de tror jeg har fått det med seg. At det ikke kommer flere fra Oslo sier vel mer om avstanden det er fra Oslo-Drammen kontra Drammen-Oslo ;-)

 

Men det er bra det snart kommer elektronikk andre steder også :-)

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...