Jump to content

Jaktfelt på Konsmo


Jamt

Recommended Posts

Da prøver vi oss på nytt jaktfelt stevne på Konsmo til Søndag 26/4

 

Påmld fra 10-12. Blir ei bra løype med 1 hold på 300 meter.

 

Vi skal også ha press skyting hele dagen. Stående på Villsvin. Det blir kvalifiserings sum og finale seinere på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Da har arrangøren hatt i gjennom 2 lag i løypa. Og jeg kan bare si at den krever sin mann og kvinne :D.

 

Personlig gikk det helt i dass. :lol:. Årsværste :roll:

 

For mye å styre med oppe i hode da en har ansvaret for opplegget og børse som en ikke har skutt med. Da kan en ikek vente så mye mer.

Link to comment
Share on other sites

Da var stevne ferdig. Vi ble 56 so mskaut. Litt i minste laget, men morro var det. Mye bra skyting til å være ei løype som var vrien nok. Men vinner trioen hadde 148,146og 146. Det må jeg si var veldig bra på dette.

 

Pressen også ble bra. Og her ble det en klar vinner med 63 poeng. :D. Og det må jeg si var imponerende i jaktutstyr.

 

Og Jeg har en boks med 6mm br ammo her hjemme. Eieren vet nok hvem det er sine :D. Skal prøve å huske de til 1 mai hvis du skal bortover.

Link to comment
Share on other sites

Løypa var fin, vanskelig nok. Det eneste var det dobbeltholdet...Hvis det lar seg løse med folk nok, så bør de unngås. Dobbelthold tar dobbel tid og er flaskehalser i flyten.

 

Må si jeg ble imponert over 31+32(finale) på O.K. :shock: Trudde han kødda da han sa han hadde 32 i finaleomgangen. Den 11 verdien på grisen er ikke lett på lang arm...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...