Jump to content

koordinering av transport til 500 meters stevne


Aircooled

Recommended Posts

Heisann.

Vi er jo en liten gjeng som skal over til 500 meters stevne her fra vestlandet. I stedet for å sende PM'er i øst og vest, så lager jeg en liten koordineringstråd.

Jeg trenger en stk sitteplass over fjellet. Siden det kun er en bil i det Aircooldske hjem (men for en bil :mrgreen: ) så kan jeg ikke godt etterlate kone og barn uten bil, mens far skal ut og ha det morro.

HVis tanken er å kjøre Haukeli så er det jo vell så kjapt og frese over sommerøya, og svuppe igjenom trekantsambandet. Da er det jo kjapt og stikke oppom meg og hente en stk forvist østlending.

Link to comment
Share on other sites

Godt tiltak, aircooled! ...og godt citronellaen får bli hjemme og passe på kvinner og garn...

 

Vi er to stk som kjører fra Brumunddal (stedet Gud glemte og fanden forlot, vet dere) - hvis det skulle gi noen en ide vedr. koordinering av logistikken.

Link to comment
Share on other sites

DU har vel ingen konkurrenter vel!!! :roll:

 

Sosialt samvær sammen med gode venner - det er det det handler om. Konkurransepreget ble omhyggelig kurert etter første dag i fjor - din klidøl! :D

 

Har faktisk til og med vurdert å legge igjen rifla hjemme, og bare satse på skiveservice med snøscooteren - men jeg kommer i så fall til å kjøre som et svin, sånn at den som sitter på er pokka nødt til å holde seg skikkelig fast!!! :roll:

Link to comment
Share on other sites

Her skal det ikke legges igjen noen rifler hjemme, Hentis. Full pakke bør det være. Skyting, god mat og sosialt samvær. Selv om skiveservice er en tung byrde med scooterkjøring og stor fare for å få stifter i fingertuppene, så blir det nok tid til bly i lufta for deg også. :wink:

 

De virkelige konkurrentene blir de mest erfarne benkeskytterne i landet.

Og ikke for å glemme noen av racerne som ligger med tofot og som har ligget i hardtrening i hele vinter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...