Jump to content

bestilling på midway.no


joakimB

Recommended Posts

hei!bestilte meg no snacks hos midway. digital kruttvekt digitalt skyvlær og noe ammio bokser men f**n hvor lang tid det tar..

 

noen som handler her?

 

hvor lang tid tok det for dere fikk varene deres? forskuddsbetalt og alt :shock:

 

når man søker på sporings nummeret står det bare at pakken ikke er blitt mottat bare melding, hva betyr det?

Link to comment
Share on other sites

når man søker på sporings nummeret står det bare at pakken ikke er blitt mottat bare melding, hva betyr det?

 

Det betyr at pakken ikke er registrert/ mottatt hos Posten/ Bring enda. Dette erfarte jeg da jeg bestilte en stokk som sto oppført med "på lager". Den brukte ca tre uker på å komme fram. Angivelig hadde den blitt feilsendt fra Gardermoen. Andre bestillinger har som regel kommet frem i løpet av et par dager.

Link to comment
Share on other sites

Når det står "På lager" hos Midway, menes det på lager i USA.

Når du da bestiller en vare, eller fler, sendes disse til Norge.

Når du da venter på pakken og har fått sporingsnummer har Midway

generert ett nummer de kommer til å bruke når pakken ankommer Norge og

videresendes til deg.

Normalt tar forsendelser med Midway 7-10 dager.

Link to comment
Share on other sites

Bestilte en camo håndkikkert med advarsel om noe leveringstid. Det tok 3 mnd 8) (leveranseproblemer fra fabrikk), men Midway fulgte fint opp :) Ringte til og med og spurte om jeg fortsatt ville ha den etter å ha ventet så lenge! God service! Og kikkerten står på våpenskapet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har også vært ut for dette.

 

Har snakket med Midway om det, de har hatt litt problemer med feilsendinger i det siste. Noen varer har havnet i Danmark. Har skjedd på de to siste forsendelsene jeg har fått.

 

Og når det gjleder sporingsinformasjonen, så vil ikke den bli endret før det har annkommet Gardermoen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...