Jump to content

Härkila Kebne, noen som har erfaringer?


Jeffery

Recommended Posts

  • 1 year later...

Jeg har nå :wink:

 

Er godt fornøyd. Den holder meg tørr, er komfortabel og praktisk til mitt bruk og er, etter min mening, stille nok til posteringsjakt i skogen.

 

Ulemper er vel hovedsaklig at den er litt lite lydsvak til aktiv skogsjakt, men det er jo slik med de fleste kompromisser, noen egenskaper lider. Den er litt "ru" innvendig. Dvs. ar den henger litt på tøyet en har under. Og til sist så er radiolommen litt liten for en som har en gammel, diger radio, slik som min. Det går dog greit nok.

 

Også lurer jeg på hvorfor i huleste de har lagd innvendig gjennomføring for ledning fra radiolommen på armen, men IKKE fra den på brystet :evil:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Takk for tilbakemelding :)

 

Hvordan er det med slitestyrken?

 

Jeg trenger en dress til både posteringsjakt og vandring. Regner med at den ikker er så veldig varm, men er det plass til ekstra tøy under dressen? Er på jakt etter en dress som kan brukes året rundt så må kunne ha litt ekstra tøy også.

Link to comment
Share on other sites

Slitestyrken er det for tidlig å si noe om ennå, men jeg har så langt følelsen av at den er bra. Er vel omtrent like varm, eller kald som skallplagg ellers. Ikke veldig varm med andre ord. Med litt stor størrelse så har jeg plass til ulltrøye(ev. x2), ullskjorte og fleecejakke under, samt ett par lag med ull under buksa. Mer har jeg ikke bruk for, men det funker i hvertfall, men da er jakka en størrelse større enn dressjakkene mine er :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...