Steve Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Med forbehold om at jeg husker helt feil.. Jeg minnes å ha sett 308Win hylser med sterkt redusert volum innvendig, de var vel beregnet for sub.ladninger. Noen som vet? Link? Produsent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharpshooter Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Du husker rett der ja, Var en hjemmeside hylser til div kalibre og ladedata. Desverre så forsvant linken i en datakræsj. Men husker jeg rett så var det noen som bestilte hylser der ifra. Så kanskje dukker det opp noen erfaringer John-A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flashman Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Lapua har slike, tror det er/var Sandnes Arms eller noe lignende som hadde tatt inn ett lite parti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 Takk sålangt! ehm, jeg ringte både Sandnes Arms og Trond.. men ingen av dem kunne skaffe, begge hadde derimot hørt om hylsene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigurd Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Han her har: http://www.samereier.de/ladetabelle_1.htm Ikke handla her før, men tyskerten pleier jo å ikke fare med tull, hehe. Sigurd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeBoost Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Slik som de så ut til å være "konstruerte", så ser det ut til at det ikke er noe problem å lage slike selv hvis man har tilgang til en CNC-benk... Hvilken messing kan man bruke i slike hylser? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharpshooter Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Der var linken jeg mente på John-A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted March 16, 2009 Author Share Posted March 16, 2009 Kjempeflott tusen takk! Der var de jeg tenkte på, nå gjelder det bare å få tak i noen for å teste ladninger på 30US nivå i trenullått'n. edit: Herlig, der var ladedata også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts