LODJURSJÄGERN Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Hei der ute . Det ble for en del år tilbakers vist ulveutaket på atnadalsflokken på tv, husker ikke om det var NRK eller TV2 som sendte dette programmet. Det var med helikopter de tok ut ulvene. Er det noen som vet hvor jeg kan finne dette ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fat_dog86 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Deler av det skal i alle fall være med i en dokumentar på nrks nett-tv. Mener den heter noe som da ulven kom og dro i Rendalen eller no sånt... EDIT: Offerlammene heter dokumentaren jeg tenkte på. Link: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/329055 Var visst ikke små mye fra det som jeg husket. Neppe denne du tenkte på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LODJURSJÄGERN Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Hei . Nei, det var ikke offerlammene jeg mente. Den har jeg sett. Det er den videoen de skyter en del av flokken ifra helikopteret, jeg mener. Den ble visst på tvn etter at SNO ble beskyldt for at de hadde skadeskutt ulver under , helikopter-jakta ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Echo Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Du skal se noe du ALDRI kommer til å se igjen mener du....? Du kan sikkert sjekke både BBC og japansk TV, for hele verdenspressa var representert der husker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LODJURSJÄGERN Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Hei Ehco Tru vel det. men det er lov å håpe vettu. ulvjakt blir det , men spørsmålet er hvordan ! HEI Å HÅ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts