Primer Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 har en cz 452std. som jeg tenkt og selge for å kjøpe en kortere "smekrere" 22.rifle. men så kom jeg på at det går vel å korte ned løpet. så da er spørmålet hva er minimum lovling lengde på en 22.rifles løp? og hvor mye må jeg regne med å betale for jobben til en børsemaker? ca. mvh mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
høggern Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 minimum lengde på rifleløp står i våpenloven. tror det er ca 47 cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Primer Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 flott, da blir den jo en del kortere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billingsley Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Jeg fikk oppført spesifikk lengde på 47 cm. før jul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts