Wadcutter Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Nå skal jeg ikke flomme kammeret.no med filmer fra youtube, men akuratt denne videoen var noe av det uvanlige. Her brukeren jegeren en ørn for å jakte rådyr. Se videoen Nå blir det ikke dachs på meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Dæven! Pokker, og jeg som følte meg rimelig trygg med 8 havørner si®klende over bikkja! Men er i grunnen ikke så redd havørn som kongeørn da. Rå video iallfall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melvin Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Kanskje jeg skulle bytta ut Bassetene med en ørn. Konge å ha laika og ørn. Funker sikkert og bruke garmin dc-30 på ørna også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jibrag Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Mongolske jegere som bruker ørn på ulvejakt. Virker noe iscenesatt, men har sett andre klipp (og en dokumentar på NRK) der de jaktet aktivt fra hesteryggen ute i ødemarka - med ørna som eneste våpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts