Jump to content

Jaktfelt Lisetra 08.03


Påsan

Recommended Posts

Ble 146 på meg idag. Mistet ett innertreff stående på haren, siste skuddet som vanlig. I tillegg mistet jeg ett på siste holdet. Hold rett og slett for mye på vinden, men det er jo bare min feil :wink: Ble klasseseier i D2

 

2 mann som fylte løypa under de vanskelige forholdene i dag, godt gjort :!:

Link to comment
Share on other sites

Helt klart hadde planer om 2 i dag men skar seg i siste liten været må ta noe av skylda her.

 

arrangører bør se mere på mulighetene for forhåndspåmelding det vil åpne for muligheten til å skyte flere stevner hver dag

dette med forhåndspåmelding tror jeg vil komme mere og mere så en oppfordring til stevnearrangører er benytt forhåndspåmelding :wink:

Link to comment
Share on other sites

forhånds påmelding fungere jo bra i bojen,ikke blir det så mye venting heller.er flere ting som taler for dette opplegget,flere skyttere som vil rekke to stevner på dagen,parkerings problemer vil bli bedre.og aransjøren vil ha oversikt over hvor mange som kommer.skjønner ikke helt hvorfor vi ikke skal følge opplendinga på dette påmeldings systemet.dette kan og være idielt med dobbelt stevner jaktfelt.som du skyter først på for eks vang og så skyter stange etter på,bare at skyttera veksler.bare en ny ide. :idea:

Link to comment
Share on other sites

jeg var på tillitsmanns komferangsen for Njff Akershus,hedmark, og Østfold der satt jeg i en gruppe som diskuterte regel revisjonen som pågår nå og vi snakket litt om akkurat dette der

og fikk inntrykk av at det var stor enighet om dette og at det er noe som vil tvinge seg frem etter hvert

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...