Jump to content

Armscor.45 1911. Double Stack


Beowulf

Recommended Posts

Hei,..

 

Er det noen som vet om "single stack" grepsplater passer overens med et "double stack" våpen?

type: Armscor .45 1911 type :)

 

Trenger også en del deler og regner med at det er forskjell på DS og SS der også..

Noen som har tips om steder jeg kan få tak i slikt?

 

All hjelp er god hjelp :?

Link to comment
Share on other sites

NEI. er svaret.

du skal også være klar over at det finnes to utgaver av armscor-ramma, den ene er en kopi av den gamle para-ramma(skarpe kanter i front, fysj og æsj), og den andre er en kopi av den nye(mye bedre, og magasinene til den nye tar et skudd mer enn den gamle). om de er dimesnsjonert slik at du kan bruke para-grep veit jeg ikke, men jeg vil anta det.

Link to comment
Share on other sites

har ikke altfor stor innsikt i armscor sine våpen, men fronten av ramma bak avtrekkeren ser ut som den gamle para-ramma. bildene dine gir ikke n godt nok inntrykk av rammefronten til at jeg vil være definitiv. mulig de produserer begge parallellt, både "gammel" og "ny" type.

Link to comment
Share on other sites

vel, det må være en ganske omfattende ombygning av grepsplatene, uansett får du ikke tettet igjen hullet/utfresningen bak i rammen med ombygde std.1911 grep, uten å lime på mer treverk.

 

det meste av 1911 deler passer para-rammer, bortsett fra magsinbrønner og avtrekkere. husk at det meste av 1911 deler uansett bør tilpasses av noen som kan 1911.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...