Jump to content

Sako Finnbear deluxe 30-06


vorsteher

Recommended Posts

Bare lyst til å si det: fikk min Sako Finnbear Deluxe 30-06 L61R fra 1974 i hus i dag. Rifle som knapt har vært ute av kofferten, og som derfor ser helt ny ut, helt strøken. Med Hertell & Reuss 2-10x40 som riktignok er ute av produksjon, men allikevel tysk kvalitetsoptikk. Nå er det bare å vente på nye Sakobørser fra de gode gamle dager, eller fra min egen tidlige voksenperiode for å si det slik. Fikk en hyggelig velkomst inn i Sakomenigheten. Kanskje det finnes noen representanter fra Anschuts-menigheten på Kammeret også. Eller fra Hubertus-Suhl-menigheten på drillingsiden :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er det spørsmålet om bilde. Skulle gjerne tilfredsstilt den etterspørselen, men :roll: Ligger mange bilder ute på amerikanke nettsider av det samme våpenet, men det holder vel ikke som svar. Har enda ikke knipset noen, og har ikke satt meg inn i hvordan de lastes opp her. Dårlig unnskyldning :oops:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er det spørsmålet om bilde. Har ikke satt meg inn i hvordan de lastes opp her. Dårlig unnskyldning :oops:

 

Laste opp bilder, og legge dem ut på kammeret, eller andre forum:

Last opp bildet fra denne norske siden: bildr.no eller kanskje verdens mest kjente opplastingsside: imageshack(Her kan du også gjøre endringer ved bildet under opplasting, som størrelse.

1. Velg bildet du skal laste opp med Bla Gjennom. Trykk Last opp

2. Bildet er lastet opp, du kommer til en side med 3 link-alternativer. Velg - BBCODE med miniatyrbilde til bruk i forum: for forum. Kopier linken og lim inn i posten du skal ha det.

3. Bildet vil bli endret til en størrelse som er passelig i forum poster. Ellers kan man bruke imageshack, for å få en spesifikk størrelse om ønskelig.

 

(Dette var i detalj, kanskje viste du en god del av dette fra før av.)

Mvh. Yngve

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...