Jump to content

modifisering av 1022


berge06

Recommended Posts

Hei

 

Har en helt standard ruger 1022 carbine som skal brukes til morroskyting og jakt.

 

Hvilke ombygninger vill dere ambelfale?

Hvor vil dere ambefale å handle?

 

Har sett litt rundt og dette frister:

- Automatic bolt release

- Ext mag release

- Ext charging handle

- 25 skudds magasin

 

Forslag mottas med takk

 

Trenger for øvrig en ambefaling av "billig" kikkert/ kikkert montasje som funker.

 

Takker for alle råd og tips

Link to comment
Share on other sites

Automatic bolt release fikser du selv, om du klarer bytte ut deler klarer du å file til den originale på et lite kvarter.

forøvrig annbefaler jeg alle å se igjennom denne videoen før de begynner modifisere/fornye for mye inni der. han er nokså flink til å forklare og etter hva jeg leser en meget dyktig smed. har ikke angra på noen mods han har vist i videoene sine enda i allefall: http://www.greatwestgunsmithing.com/1022triggervideo.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Automatic bolt release fikser du selv, om du klarer bytte ut deler klarer du å file til den originale på et lite kvarter.

forøvrig annbefaler jeg alle å se igjennom denne videoen før de begynner modifisere/fornye for mye inni der. han er nokså flink til å forklare og etter hva jeg leser en meget dyktig smed. har ikke angra på noen mods han har vist i videoene sine enda i allefall: http://www.greatwestgunsmithing.com/1022triggervideo.htm

 

Helt genialt! Fulgte instruksjonene og avtrekket ble ikke bare bedre, - det ble sinnsykt bra! :D

Og automatic bolt release`n funka som snus :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...