Jump to content

ProPac tørrfôr


HyprJinta

Recommended Posts

Driver å roter litt rundt og bytter fôr om dagen.

 

Med fler hunder å mette har prisen noe å si.

Som mange vet har elghunden min slitt mye med talgkjertler, men har blitt ganske fin etter barbering og fôrbytte.

 

Gir Rondo nå Josera senior/lightfôr, og er egentlig veldig godt fornøyd.

Men en pris på nesten 36 kr/kg synes jeg er dyrt nok. Har lett litt rundt og funnet bl.a. ProPac lightfôr med lav prosent fett, og tenker at dette kan være et alternativ.

 

Har dere noen erfaringer med ProPac?

Hvor får man tak i det på Hedemarken? Til hvilken pris?

 

Keira vant en sekk ProPac valpefôr på utstilling. Fôra ikke fult ut på dette, men kanskje 75% og førsteinntrykket var bra, men ikke kjørt fôret over tid.

Link to comment
Share on other sites

Solgte Pro Pac over mange år, både me og kundene storfornøyd men så ble det diverre økonomisk rot med importør og ble tvunget til å kutte det ut. Knall fòr som kan anbefales på det sterkeste. Trur leverandøren er komt seg på beina att og er stabil og trur også de leverer fraktfritt med post, mener det har stått annonser om det i Fuglehunden :wink:

Link to comment
Share on other sites

fora huskytispa mi med propac i et eller to år. da det forsvant gikk jeg over på labb ekstrem. (som virka å være omtrent tilsvarende den propac typen jeg hadde i energi-innhold) begge var bra for. i tillegg forajeg en gordonsetter på labb ekstrem. han hadde finere pels å virka som han fikk mer "mat" enn da han spiste eukanuba... så jeg ser ikke på labb ekstrem som et dårlig hundefor. men tilbake til propac. jeg ville iallefall anbefalt det til en hund som trenger mye energi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...