Jump to content

Hvordan lage nøkkelring av patroner?


Frost

Recommended Posts

Jeg har både lagd nøkkelring av patron og kule. Også lagd kjede av kule.

 

Når jeg lagde av patron så tokk jeg hylsa tokke en liten snor og stappa nedi så den blei helt full, også klæsja masse lim nedi. Dette funka bra, satt som veggen.

 

Da jeg lagde av kule, på bakenden av kula er det bare bly. Der skrudde jeg in en liten øye krok, og avslutta det hele med lim.

 

Å lage kjede av kule og også enkelt, tokk en fin kule og borret i gjennom den, og hadde da en snor imellom og rundt halsen :mrgreen:

 

Alle disse tingene funket bra får meg, skal se om jeg får bilde, må bare få tatt, og finne ut åssen jeg legger det inn :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Et lite tips, nøkkelring med patron er ikke spesielt lurt hvis man flyr mye. Jeg hadde en .45ACP patron med krampe gjennom avskutt tennhette og hele greia dekket med klarlakk. Jeg kom fremdeles opp i opphetede diskusjoner med diverse sikkerhetsnazier rundtomkring i verden som mente at andre passasjerer kunne bli truet av at jeg pekte på dem med dummyen. Den beste som noen kom med var en halv-mongoloid luring på Sola lufthavn som presterte å påstå at selve kulen var den "farlige" delen av en patron :roll::roll::roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...