Jump to content

Fjærdrevne gutteting...


Flashman

Recommended Posts

Mange av de Engelske luftvåpen er meget pene.

Var nær ved å kjøpe Wembley&Scott eller BSA i slutten av 80-tallet.

Hadde noe brosjyrer som ble nøye gransket hver kveld før jeg sovnet, men det ble ikke kjøpt noe.

 

Hvis det dukker opp noe i virkelig pen tilstand og med en overkommelig pris så ser jeg ikke bort fra at jeg kjøper noe Engelsk produsert.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke deluxen, den hadde noe tacky nettskjæring så jeg sto over den..

 

Men det er ett pent utplukket eksemplar av de siste Våpensøilen hadde før modellen gikk ut... :D

Ikke er avtrekket halvgalt heller og den går som fy, pusler med noen planer om remfester, lyddemper og slikt noe...

Link to comment
Share on other sites

Hadde selv en Tracker en liten stund, var lenge på utkikk etter en deLuxe og fikk byttet til meg en fra Sverige, de er rett så vanlige der borte.

Disse er jo 5.6mm og ikke 5.5mm som dagens "22" luftvåpen og går absolutt best med gamle Eley Wasp 5.6, har en eske igjen av disse og kan sende deg en viss du er intressert.

 

Finnes et to-trinns avtrekk her http://www.gunspares.co.uk/shopdisplayproducts.asp?page=6 som ikke koster skjorta, han sender kjapt til Norge og har det meste av deler til luftvåpen :D

 

Her er et bilde av Tracker DL'n jeg hadde :D

 

DSC_0020.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fin den trackeren, LongRange. Sorry for det sene svaret, oppdaget det ikke før nå... :oops:

 

Takk for link til avtrekkeren, foretrekker trykkpunktsavtrekk som hovedregel og ser ikke bort fra at jeg bestiller et slikt et. Vurderer litt annen "pimping" også i forhold til innvendig polering etcetera... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...