Jump to content

bygge ny rifle


knutmstien

Recommended Posts

hallaysn.

fant ut att drillingen min ikke er så morro og ha på skytebanen da rifla blir fort varm og att de blir lite skyting på banen pga just det :cry:

har nå funnet ut att jeg vil utforske de og mekke litt med våpen(old dream)

så jeg har tenkt litt på og lage noe som passer for storfugl til elg,

så etter mye lesing att og fram har jeg fått kjærligheten for Accuracy International riflen:D

så på wingevåpen att de er mulig og sette inn en remington 700 jærn i en Accuracy International stokk.

her er stokken jeg tenkte på http://www.wingevapen.no/index.php?id=5802

tenkte på og sette inn dette jærnet fra denne rifla http://www.wingevapen.no/index.php?id=5576

i cal 308

 

 

så kommer mine store spørsmål:D

er de så lett som de ser ut som?

og hva kan jeg forvente av pressisjon av en så billig remington?

har noen prøvd dette stuntet før meg som kansje kan komme med ett lite inspill og tips? :D

etter de jeg kan se kommer de til og bli litt billigere en og investere i en spillerny AI rifle,kan jo da legge litt mere peng i en fin swarovski kikkert:D

 

tar i mot alt av svar med stoor takk

 

knut m

Link to comment
Share on other sites

Personlig hadde jeg beholdt den Houge-stokken! :wink: Men AI stokken er god om man liker den. Prøv grepet om du har store hender, de er kansje litt små i pistolgrepet.

Den Rem-pipen kan gå riktig bra, har sett slike ut av esken som samler under 20mm... Og det kan være en grei begynnelse.

Med ny pipe fort under 10mm.

Avtrekket blir riktig bra, helt unødvendig å erstatte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...