Jump to content

1/2 auto links hagle hjelp.


braddenauto

Recommended Posts

Picture.aspx?fid=532&vid=26904990&cid=FjgsO

 

Benellien veksler alt fra de svakeste 24grams ladninger og oppover. Jeg må inrømme at jeg var skeptisk da jeg bestillte en comfort uten å ha sett en i virkeligheten. Spesielt med tanke på kolbematerialet. Jeg var redd det skulle være "billig plast"-følelse, men bedre materiale skal du lete lenge etter. Ring rundt og spør om pris. Ikke glem Jakt & Friluft.

 

Mener de finnes i links ja.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg temmelig innhabil i saken men støtter Vømmøl 100% på denne.

Har hatt denne hagla siden den kom på markedet og den har nå gått ganske mange tusen skudd. Den har blitt foret med mange forskjellig 24g ladninger både stål og bly og den fungerer perfekt. Kobematerialet er som Vømmøl sier helt vannvittig godt å holde i og gir skikkelig grep på en litt klebrig gummiaktig måte, faktisk vesentlig bedre en en M2 eller Super Black Eagel, disse er mye glattere i plasten. Supermyk kolbekappe og kolbekam gir meget behaglig skyting.

 

Husk også at Benelli har 10 års garanti.

 

Anbefales på det varmeste.

 

Før noen henger meg fordi jeg skyter med bly så er det fordi det er disp i en av grenene jeg skyter.

 

Mener de finnes i links men er ikke 100% sikker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...