Jump to content

Weirhrauch 22lr..


Tommy-T

Recommended Posts

Har over lengre tid vurdert å invistere i ei salong 22lr,det som falt mitt hjerte nærmest er Brno,i dag kaldt CZ.

 

Har hatt gleden og brukt Brno mod II. utrulig presisjon i den gamle børsa i fra tidlig 70 tallet.

No i det senere hvor eg bestemte meg for¨å gå for ei ZC 452 American 22lr.ble det tråling rundt omkring på diverse nettsteder.mye fant enn og prisene skilte seg ut i fra forhandler til forha... osv osv..

Men så en dag ble det plutselig endringer i havelysta.. :arrow: Fikk tilbud på ei Weihrauch HW66,

 

Så til mitt :?: ,som eg håper noen her på kammeret kan hjelpe meg med.Eg har bestilt/lagt av ei Weihrauch HW66,men personlig så har eg ingen kjennskap til den overhodet,det eg vet så langt er at den brukes i skiskyting og at presisjonen skal være bra.

Er det noen av dere som har kjennskap til det fabrikkmerke og som kunne skrivet noen ord om den så hadde eg satt umåtelig stor pris på det.

Den mod som eg tenker på er ikke ei skiskytter børse.

 

slik ser den ut.http://www.weihrauch-sport.de/englisch/ ... _index.htm

Mvh Tommy.T

Link to comment
Share on other sites

Dette er en av de mest undervurderte salongene du får kjøpt i Norge. Ser aldri den blir trukket inn i diskusjoner her på Kammeret. Tysk kvalitet. Materialer, presisjon, og driftssikkerhet blant de aller beste . Reservedeler lett tilgjengelige fra Lillestrøm. Det som kanskje skremmer folk, er kanskje den relativt høye prisen. Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Våpenet er topp det.

Prisklasse og kvalitet ligger over CZ :oops: .

Har en kamerat som kjøpte et slikt for et år siden, han har ikke angret på de kronene han investerte.

Husk at mange av oss som har CZ har mekket og brukt noen :mrgreen: lapper :mrgreen: på våpenet for å få det opp til høyere standard

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...