Jump to content

Hvilken to-fot!


Guest fredrf3110

Recommended Posts

Guest fredrf3110

Hei, jeg tenker meg og investere i en to-fot. Har kikket litt rundt på en del føtter, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge... skal jeg ha 6-9" eller 9-12"? Hvor får jeg kjøpt f.eks Versa-Pod rimligst? Hvordan er det med monteringen av to-foten. Passer den alle våpen?(Ruger 10/22 target)

 

Noen som har egene erfaringer angående to-fot?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hvis du skal bruke den til å ligge på bana å plinke, eller ligge på ett flatt underlag/område, vil jeg anbefale 6-9"

Men på plasser med myk grunn, ujevnt underlag, lønner det seg kanskje med 9-13"

 

Har kun erfaring med Harris tofoten, med vugge som er ett must hvis den ikke skal brukes KUN på helt slett underlag. Den monteres rett i reimfestet. Er gjort på under 10 sekunder å montere/demontere.

Synes den er VELDIG nyttig i mange tilfeller, fks innskyting, presisjonstesting, morroskyting osv.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Guest fredrf3110
kun en??versapod 9-13 med metallabber,forskjellen på metallabber og gummi er skremmende når det kommer til problemet med at 2 foten hopper på hardt underlag,ved rekyl. nei gjelder ikke med .22 men greit og ha en til allt seinere.

 

flere måter og montere en versa på men "normalen" er og bruke medfølgende feste som du setter fast i reimfeste

Kun en?? skjønner ikke helt hva du mener...?

Link to comment
Share on other sites

Guest fredrf3110
at du kun skal ha en to-fot, jeg bruker forskjellige alt etter bruksomeråde til børsa

Skjønner hva du mener, men økonomisk så har jeg ikke penger til flere to-foter. Skal bruke ca. 10000 kr på børse, kikkert og to fot. Letter helst etter en allrounder.(Hvis det er mullig å finne)

Vet du hvor jeg kan få kjøpt en versa-pod til en rimelig penge?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...