Jump to content

Halvfabrikatstokk.. Hvor får man tak i slikt?


LeivVidar

Recommended Posts

Etter å ha lest flere "lage-ny-stokk-til-rifla-tråder" har jeg funnet ut at dette har jeg virkelig lyst å prøve. Går det til F så går det til F.. Jeg tenkte å få tak i en halvfabrikatstokk, men hvor får man tak i sånne? Er disse helt grovt utskjært, dvs, er løpskanal og sånn utfrest eller må man gjøre alt sånnt arbeid også? Har god tilgang på verktøy, men det er dette med løpskanal og alt det "innvendige" i stokken jeg ser litt mørkt på..

Link to comment
Share on other sites

Har handla av Boberg, og leveringstiden var slett ikke lang. MEN, for å forsikre seg at man får de opplysningene man trenger så bruker Boberg snailmail til å formidle dette - litt tregt å vente når man ikke vet om det ogventer på e-mail, men når alt er unnagjort var det bare et fingerknips så hadde jeg sakene mine :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt magnumhansen før. Gode erfaringer. Ikke for dyrt heller. For under 2000 får du grei stokk, men tar du de litt dyrere emnene regner jeg med at du får penere treverk hvis du bryr deg om det da. Lesja våpen er også fine mener jeg. billigste de har er på 700 halvfabrikat, men du som er bilmekaniker kan vel ta en liten ekstrajobb og få deg litt pent treverk :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...