Jump to content

Praktisk trening på Myhrespiten/hpk hver onsdag


stille 6,5x55

Recommended Posts

NROI-kurs i Drammen!!!!

 

For å komme i gang med egene arrangemnet trenger vi RO-er. Kurset som er flagget den 19. og 20. april blir gjennomført om mange nok melder seg på. Ta kontakt med Bjørn på 97507222 om du har anledning til å bli med.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er det noen klubb som driver med praktisk på myhrespiten? Jeg har lenge villet begynne med det, men har synes det er for langt til de forskjellige klubbene herfra (Hønefoss), men hokksund skulle jeg nå greie fint.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Vi fra Asker tar sikte på å reise på trening onsdag 7.5. Håper mange stiller!

 

Forutsatt at OP stiller, lager vi det som en Level 1 match, slik at vi som har tatt RO kurs kan få poeng til godkjenningen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vi legger opp til et Level I stevne på onsdag. Det blir etter gjør-det-selv-metoden. Alle må hjelpe til. Ellers blir det litt mer fokusert teknisk trening i ukene fremover. NM-resultatene viser at forbedringspotensialet absolutt er til stede. Det blir kurs til helga med Level I match til søndag, under forutsetning av at mange nok melder seg på kurset. Si fra om at det forsatt er ledige plasser, og at rigg og våpen kan leies. Vi må også ta en vårsjau mht til utstyr på banen. Avtaler dato for dette litt senere. 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Mange fra oss som skal nedover til Holmestrand førstkommende helg eller.?

 

 

Ser ut som vi blir 7-8 stykker som skyter for HPK på squad 7 :D ,blir skyting for meg på fredag da jeg skal jobbe på stagene på lørdag og søndag 8)

Link to comment
Share on other sites

regner med at det er no form for registrering osv først ja..

husker bare at kl 09.00 var nevnt i det skrivet som var ang stevnet.så jeg kommer i hvertfall til å prøve å være der til kl 09. men det skrivet får jeg ikke opp på sidene til Holmestrand lenger, så om noen har det lagra på pc'n.. være snille å sende det?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...