Jump to content

Skrangle lyd i mottaker til Contact Pro light.


jeg shauer med dachs

Recommended Posts

Eg kjenner ikkje til den der spesifikke saken du har der, men det er sjelden at det skal være lause ting inni ein sånn elektronisk sak. Det vil som regel etter ei stund føre til at et eller anna ryk. Så har du garanti, så ville eg ha sjekka, hvis ikkje så bør du skru den forsiktig opp og sjekke kva som er laust inni den. Er du totalt full av tommeltotter, så la ein som har litt meir peiling overta, ellers kan det bli ein dyr hobbyelektriker opplevelse.. :)

Link to comment
Share on other sites

He, he, ok då... Sjå om det er skruer under etiketten med serienummer, under batteriet, osv, det er ein del forskjellige plasser skruene kan være. Ellers hvis du ikkje finn noko skruer, så bruk et tynt plekter, eller tynt skrujern og prøv å vipp litt i et hjørne, for å sjå om det er låseklips på innsida der.

Link to comment
Share on other sites

Det er bra. Hvis det er ein komponent som er laus, så bør du få den fast igjen. Eg bruker ofte dobbeltsidige limputer, som eg kapper og limer fast ting med. Er det derimot ein komponent som har løsna, så må den loddest fast, og då er det litt meir kritisk kva veg den skal osv. Så sjekk det ut, er du i tvil, så send meg heller ein PM, så sender eg epost adressa mi, og så sender du meg bilde av det som er løst i den. Så skal eg prøve å hjelpe etter beste evne.

 

Lykke til ! :D

 

Edit : Skal bort til naboen i kveld, og hjelpe han med litt data og ikkje minst hjelpe han med å tømme kjøleskapet for øl, så om du treng hjelp, så send PM, så skal eg ta det å fort som eg kvikner til i morgen. 8)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Søren ble for sein ser jeg :(:(

Regner med at denne er forholdsvis ny så det er garanti på den.

Når du nå har åpnet den gjelder nok garantien desverre ikke lengre :?

Fannt du noen feil :?::?:

 

Du var ikke for sein :lol: Men han funker, og har enda ikke vært no problem før(kjøpte den i fjor sommer) Vil finne ut av detta, for har ikke lyst te å få no krøll med peilien under los utafor hørehold :)

Link to comment
Share on other sites

Nei utenom det som eventuelt kan væra løst inni der, så er det tia det tok før noe blei ødlagt som skuffer meg litt.. Har hørt av døm fleste andre at det ikke har vært no problem for døm, så blir vel kanskje og skubbe alle over en kam å si det.. Men har jo prøvd å vedlikeholde den så godt så mulig, og gjort alt for å forhindre slittasje så fort, men det er nok akkurat mottageren min det er no feil med.. Sjølve peilesystemet er jo velutvilka og bra :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...