Jump to content

ZOS 3-12*56


Saksvoll

Recommended Posts

Jeg har en slik på min .308. Kjøpte den rett fra Hong Kong, så prisen ble jo litt lavere kan du si :shock: .

Jeg er godt fornøyd. Har ikke vært nødvendig å justere kikkerten. Den har vel kansjke gått 150 skudd ca.

Man merker jo at det ikke er verdens dyreste kikkert, men så lenge den gjør at jeg treffer det jeg skal er jeg godt fornøyd :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skutt med en Zos-produsert kikkert 2,5-10x56. Den har vært imponerende i forhold til hva jeg betalte (2690,-). Klar optikk, lyssterk, rød dot. Står på en ombygd mauser m67 6,5x55. Fungerer godt i skumring. Har skutt den inn ppå 100 meter og der har den vært stabilt hver gang jeg har vært på skytebanen. Tror de fleste som er negative ikke nødvendigvis er de som har mest erfaring med denne kikkerten... Men for all del. Dette er ikke en Zeiss eller S&B ;)

 

Kurt

Link to comment
Share on other sites

....en Zos-produsert ...

Jeg tviler på at det finnes en produsent som heter Zos. Dette er kikkerter som er laget på en fabrikk i kina og merket med diverse merker bl a Zos. Les denne tråden å se på bildene:

http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=24&t=10859

 

Jeg betalte 1800kr

Da jeg er rimelig sikker på at dette er det samme som OXO og Jathi jakt. som koster under 1000,- er ikke dette noe godt kjøp. De som har importert slike selv, har neppe betalt mange hundrelappene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...