Jump to content

Ny hjemmeside til Sandaknallen


JTN

Recommended Posts

mulig jeg hr vært en skummel lovbrytere de siste årene men våre skyttere har kun brukt reg-innførsel av våpen til sverige via internett:

 

http://www.tullverket.se/sokordao/v/vap ... 05874.html

 

Det dukker opp diskusjoner ang dette ved jevne mellomrom, jeg kunne ønske at noen med litt juridisk ballast kunne forbarme seg over skytternorge og finne ut av dette en gang for alle for så å legge denne infoen ut.

Link to comment
Share on other sites

Går jo ikke ann å missforstå hva som står øverst i linken din:

 

"Vapenanmälan via Internet

Du som har vapenlicens eller motsvarande i Sverige, Finland, Norge eller Danmark kan använda denna tjänst.

Vapendeklaration via Internet kan du använda:

 

om du kommer från Finland, Norge eller Danmark och ska jaga eller tävla i Sverige under kortare tid än tre månader "

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal passere Finnland og Sverige i forbindelse med flytting sørover. Jeg sendte da epost til tollvesenet. Jeg ahr europeisk våpenpass på både hagle og pistolen. for transitt gjennom sverige med 1 overnatting måtte jeg bare deklarere våpnet via internett hos svenske tullverket, innen 10 dg etter innpassering i norge må jeg oppdatere min deklarering via internett. Vedr finnland måtte jeg bare stoppe på tollstasjonen og vise våpenpasset.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...