Jump to content

Jaktfeltstevne Åsane 18. januar


Grimm

Recommended Posts

Vi i Åsane JFF inviterer til jaktfeltstevne i Jonahola på Gaupås søndag 18. januar. Påmelding kl. 10-12.

Løypen er lagt opp til å være ganske lik årets NM-løype. Avstander og innertreff er temmelig likt, men vi bruker andre blinker.

Været ser ut til å kunne bli vindfullt og kanskje noen få dråper regn, men vi bør være godt forberedt til å takle vær og vind. Klok av skade fra i fjor har unge Grimen skrudd sammen solide stativ med både tak og vegger. Øvrig skruing for vind overlater jeg til skytterne. :wink:

 

For øvrig inngår alle jaktfeltstevner i fylket i en egen cup som du kan lese mer om på Hordalands hjemmesider under "Terminliste/resultat".

 

Vel møtt til stevne. :D

Link to comment
Share on other sites

NB. Husk å ta med klasseføringskort!

Jeg har ikke fått oppdatert datafil til Treffdata med årets klasseføring og det er ikke internetttilkobling, så jeg kan ikke hjelpe dem som har glemt og som mener og tror men som ikke er helt sikker på hvilken klasse det var blitt i år...

Det er uansett alltid en del tidkrevende spørsmål ved påmelding på årets første stevne, så dere som kan "gamet"; Husk kortet! :)

 

 

@forex

Dette er Bergen. Det er bygrensen som teller, fylkesgrensen er irrelevant... :mrgreen:

Men du er selvsagt hjertelig velkommen, uansett hvor på Vestlandet du bor! :D

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg lagt ut resultatlisten på våre hjemmesider.

Stevnet forløp greit til tross for ganske kraftig vind og sluddbyger. Oppmøtet var over all forventning, 75 skyttere er ny rekord for oss.

 

De nysnekrede skivestativene viste seg å være vel verd arbeidet. Skivene var meget godt beskyttet mot vær og vind. Litt for godt faktisk, de ble litt mørke å se noen av dem, så jeg pønsker på å bytte til plastplater på taket så lyset slipper gjennom.

 

Skytterne er hjertelig velkomne tilbake til vårt neste stevne 1. februar. Vi satser på å ha mye den samme løypen, en delvis etterlikning av NM-løypen.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til Åsane med fint gjennomført stevne :P:P i ikke fult så fint vær :evil: . Kuling og sluddbyger.

Heldigvis hadde en dyktig stab bygget alle blinkene inne i små hytter, så blinkene var skjermet for vind og nedbør.

Det var ikke vi skytterne. Liggende i slaps er det en kaller en fuktig opplevelse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...