Jump to content

Savnet PBGV


MortenGB

Recommended Posts

Trist å høre at hunden din er savnet :trist: Krysser fingrene for at den kommer til rette igjen snarest mulig. Har du vært i kontakt med politiet, de som bor i området osv? Selv fant jeg en drever på en hovedvei langt fra folk for en tid tilbake. Meldte fra til politiet som noterte rase, utseende, hvor den ble funnet samt mitt navn og nummer. Fire timer senere ringte eieren som også hadde henvendt seg til politiet.

 

Lykke til videre i søken etter din PBGV.

Link to comment
Share on other sites

Trasig Morten! :cry:

 

Hold motet oppe, og let i større områder og etterlys i avisene... På drevprøve i Mosvik så var det ei bikkje som dro langt inn i Leksvik kommune, men den kom omsider til rette pga Astro. Krysser fingrene! Bikkjer har vært borte i to uker og kommet til rette igjen.

Link to comment
Share on other sites

har du snakket med geir jostein ørsedal,han hadde fått beskjed om at det var en basset på los ved kirka i framværran

på søndag. han ringte en kompis av meg å spurte om det var noen våre hunder, men det var det ikke.

håper du finner din firbeinte kompis.

Link to comment
Share on other sites

Har du sjekka i eventuelle hi i nærheten?

Jagde han når han forsvant? Hvordan var terrenget?

Når sist så du han på peileren?

 

Mange her som bruker Garmin. Kom med litt info så kanskje vi kan hjelpe deg. Bikkjer kan overleve lange tider på skauen hvis det ikke er ekstrem kulde. Litt for tidlig og gi opp enda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...