Jump to content

Test av linsebeskyttere i siste Jaktjournalen


TxH

Recommended Posts

Heisann godtfolk!

 

Sitter her og kom over en plass her at det skulle være en test av Ulf Lindroth på linsebeskyttere i siste Jaktjournalen, MEN jeg har ingen plass jeg får tak i dette bladet. Så derfor frir jeg litt til dere kammervenner og spør om noen kunne lansert hva som ble skrevet i denne testen. Konklusjon, og gjerne tips til hvor gode linsebeskyttere er å få tak i! :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset!

 

Har du erfaring selv med disse og vet at de er bra? :)

 

Skulle hatt til flere kikkerter, bla. en Zeiss 2,5-10x50, men ser ikke at dette er noe alternativ på disse, kun "langholdssikter". Er det mulig å skaffe slikt til "vanlige" jaktsikter også mon tro?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Har ikke erfaring med disse personlig, men har hørt fra kjente at disse skal være "the real deal" :D

Sendt firmaet en mail nylig for å høre om de selger disse til Norge- gjør de det så skal jeg bestille meg et sett.

Prisen for et sett er 99.95 dollar- så kommer frakt å moms i tillegg. Vil tippe at man har det i postkassen for rundt 1000 kroner.

Ser og at det er mest langholds kikkerter på siden- men de har jo bla. deksel til noen conquest kikkerter der også. Anbefaler at man sender en mail til firmaet med de utvendige mål foran og bak på det siktet man skal benytte dekslene til (måles med skyvelær), så spørre om de har noen som passer til disse målene..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...