Jump to content

Ujevn kroning av løp, innvirkning?


olemk

Recommended Posts

Har oppdaget en liten ujevnhet i kroningen på løpet etter jeg fikk det kappet og gjenget, etter merkene å tyde har det vært noe feil ved dreiing av kroningen. Er det noen som kan fortelle meg om denne lille humpen har noen innvirkning? 

Har ikke greit å oppnådd noe særlig bedre samling enn snusbokser på 100m, men har trodd det er pga, for dårlig forstørrelse, (2X). 

5B34E074-B565-45EA-8DAA-49140B80AB44.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at jeg ikke skjøt med børsa før jeg fikk løpet kappet😁 så jeg får nesten få kronet den på nytt og se om det gir resultater, og da er iallfall sjangsen for at det er ødeleggende for presisjonen eliminert😀 

noen som har noen erfaring med den «messingskrue og slipepasta» metoden? Løpet er jo dreid av, så munningen er jo plan, så jeg har faktisk litt tro på den løsningen🤔 hva tenker dere? 

Link to comment
Share on other sites

På denne bør du bruke dreiebenk, den er nok rettet av bent, men kroningen er ikke jevn, og da virker messingskrue og slipepasta ikke optimalt. Det er også for mye å slipe vekk med den metoden. Få lagd en rett avkuttet kroning, ikke slik som den er nå med form som en dårlig trakt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...