Jump to content

browning halvautomat


D.D

Recommended Posts

hei. jeg har fått tak i en browning bar halvautomat og jeg er avhengig av og få montert en lyddemper på den, men er det noen som veit om det vil bli problem med vekslinga da?

 

er det enkelt og justere eventuelt?

Link to comment
Share on other sites

det er en 30.06.

jeg prata akkurat med jaktdepoet i drammen og de sa det var en del arbeid og få juster gassventilen. så de ville helst ikke ta det på seg virka det som. han sa han måtte prøve mange forskjellige typer amunisjon for og få alt til og gå bra. men det var ikke noe problem og gjøre det sa han.

 

har dere samme erfaring?

 

er det noen som kan forklare veldig tydelig hva jeg gjør når jeg skal justere den?

Link to comment
Share on other sites

Har erfaring med demper på¨2 stk Browning .Begge veksla fint som f men hadde såpass blåst ut ladeporten at det var veldig ubehagelig uten briller. Om det var demperen som gjorde det vet jeg ikke, for mange her påkammeret har ikke denne erfaringen med denne børsa men bare nevner det

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Browning Longtrac 30-06 som ikke repeterer ordentligt med ASE UTRA NORTH STAR dæmperen. Ammunitionen er S& B 11,7 gram FMJ. Har bestilt en ASE dæmper serie 5 som ikke går ind over løbet. Vil prøve med en lettere Remington ammunition i 9.7 gram. Forhåbentlig virker det bedre i følge Nordskogs anbefalinger.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...