Jump to content

Jaktdepotet AS

Members
  • Content count

    368
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Jaktdepotet AS

  1. Vi har en mulighet til å ta inn ett stort parti 9mm ammunisjon. Grunnet plassmangel må vi eventuelt gjøre ett betydelig salg av patroner raskt for at det skal være mulig å få til. Så da er spørsmålet som undersøkelsen sier; hvor rimelig måtte det ha vært for at DU skulle kjøpt 2- 10 000 stk?
  2. SJEKK UKENS KRONOGRAF TILBUD. CALDWELL, CHRONY, MAGNETOSPEED VI HAR ÅPNET FOR BESTILLING AV NOSLER RDF KULER! MAKSIMAL BALLISTIKK!! NORMA - 38% PRISER!! NORGES BESTE PRISER PÅ HAGLEPATRONER? MELIOR, NOBEL SPORT & ROTTWEIL. VI LETTER LITT PÅ SLØRET FOR LS 2017 TILBUDENE LYMAN CYCLONE STAINLESS THUBLER KUN 1995,-!!! DAGENS NYHETSBREV
  3. Sjekk dagens nyhetsbrev Siste 4 dager med gammel pris Schmidt & Bender PM II Federal Trophy Bonded Tip FRA 24,95,- Federal Trophy Copper FRA 24,95,- Federal Fusion FRA 16,45,- Nosler Trophy Grade Accubond i 6,5x55 og 30-06 FRA KUN 19,95,- Nosler Matchgrade 338 Lapua FRA KUN 39,90,-/stk NYHETSBREV
  4. 48T FORHÅNDSSALG - DDUPLEKS SLUGS

    Da er ankomst bekreftet til 6-7/6-2017 og vi feirer med ett 48t introduksjonstilbud DAGENS NYHETSBREV MED MASSE YOUTUBE FILMER
  5. Noen med bedre utvalg av salongrifler? Vi har åpnet forhåndssalget av 17 HMR ammunisjon! Fra kun 3,25,-/Stk! Sjekk nyhetene fra Dupleks! Overlegne slugs Nyhetsbrev 14/5-2017
  6. SINNSYKT TILBUD Kal .30 kuler

    Vi får vår første forsendelse av GGG kal .30- 147grs FMJ 10-15 mai. Vanlig FMJ(Helmantel) kule med åpen base. FMJ Ammunisjonen fra GGG har vært uten sammenligning den beste vi har prøvd i 223/308 sammenlignet med andre i tilnærmet samme prisklasse. Etter vår erfaring er kvaliteten langt over nivået på de rimelige treningspatronene fra Remington, Federal, Winchester, Sellier & Bellot m.fl , noe komponentkvaliteten er en av hovedgrunnene til. Med de rette ladningene er samlinger rundt 1" 5 skudds samlinger på 100m helt innenfor rekkevidde, noe som klarer seg for de aller fleste treningsformål. Vi får kun 200 000 av disse i denne omgang så det er førstemann til mølla. 1-99 stk = 3,-/stk 100-999 = 2,-/stk 1000-3999= 1,79,-/stk >4000 stk= 1,65,-/stk Bestilles her
  7. Jaktdepotets tilbud på Tikka T3 Lite

    Hmm - vanskelig materie dette... Det er ikke bra (nok) å reise innom jobb på søndag for å oppdatere lagerstatus så en er sikker på ting stemmer. Da er det lokke/luretilbud, siden en eksisterende bestillig ble reversert og gjort tilgjengelig igjen for andre kunder. Er 1 Lite og 1 Hunter igjen for de som er interessert
  8. MESSESALGET ER IGANG

    MESSESALGET
  9. HELGETILBUD! KJØP KAHLES 624 FÅ MED LEICA CRF2000B

    Tilbake til toppen - kun 7,5t igjen av kikkerttilbudet
  10. SJEKK HELGETILBUDET PÅ KAHLES 6-24x56 m. MSR Retikkel. GEN 3, LEFT HAND WINDAGE, CCW optimalisert for bruk med venstre hånd liggende med tofot! Sjekk også våre fantastiske priser på Nosler Trophy Grade ammunisjon, GGG Matchking +++ HUSK KAN ALLE BESTILLE AMMUNISJON PÅ NETT. FULLE KASSER = KUN 99,-/Frakt DAGENS NYHETSBREV
  11. NY SPORTSHAGLE? SJEKK UTVALGET!

    HER
  12. Billigste 22 lr ammunisjon

    Om fraktprisen er helt hinsides er det noe feil. Fraktprisen skal være eksakt det posten forlanger for frakten... Ei kasse 22 LR er fra 240-315,- avhengig av hvor de skal i landet
  13. Jaktdepotet, underlig kundesevice?

    Kortnummeret har vi så vidt jeg kan se allerede. Det vil ikke hjelpe oss noe videre, dessverre. Dibs/Teller/euro - I teorien ikke, men det er du og vi som uansett sitter igjen med svarteper i praksis. Jeg sitter i en noe utsatt posisjon og begynner etterhvert å bli ganske vant til å få pepper, ikke så rart kanskje siden det er jeg som er sistemann i rekken som får alle saker/problemer der det har gått dritt en plass og det har begynt å bli ampert og/eller det foreligger en faktisk uenighet. Da er det i forumverden og nettverden for mange (Ikke TS) veldig kort vei fra en uenighet om sak til at jeg som i daglig leder i JD er en kødd. I etterpåklokskapens navn har det også sikkert stemt både en og tre ganger og det hender at jeg som antagelig de fleste andre i tilsvarende stillinger i etterkant tenker at akkurat det burde vært håndtert smidigere/smartere Senest idag ble det sendt en ny PMII til en kunde der det virker som det var en feil fra dag 1. Det tok 2 dager å avklare med produsent og sende en ny vare med en returseddel. Alle slike saker som det er ganske så mange av i løpet av ett år - leser en aldri noe om. De som er misfornøyde leser ALLE om og det kommer tolkninger om oss/meg osv fra mange også de som har begrenset og/eller ingen kjennskap. Så Chiefen - siden du så lagelig bidro til at du ble eksempelet i denne saken. Hva vill du gjort i min situasjon? Du får oversendt en henvendelse fra en kunde og henter ut rapport fra den aktuelle dagen, den transaksjonen du finner står åpen og ikke belastet. Regnskapsansvarlig sier fakturaen står åpen og det er ikke mottatt penger fra kunde og kundeservice når man kontakter dem sier at transaksjonen er ikke gjennomført. Skal en da ta kundens ord for god fisk og overføre penger til han uten at det hos oss i dette tilfelle finnes noe som underbygger at den informasjonen som er oversendt fra kunde stemmer, eller venter en på å få det bekreftet fra de som leverer tjenesten? Begge deler slik jeg ser det er egentlig helt ok fremgangsmåte. For Arild ville det sikkert nå som det har gått over 1 mnd siden det ble opprettet en sak med jul etc hadde blitt oppfattet som bedre service er udiskutabelt - Men hva ville du gjort - om du hadde en som f.eks hadde kjøpt noe av deg via Paypal - der du ikke kan finne pengene. Sender du penger eller venter du på å få finne ut hva som har skjedd? Jobber pr idag også med ett annet problem - så nå kan deltakere i tråden delta eller ikke for hva de mener er riktig. En kunde har bestilt og betalt en relativt dyr riflepakke på nett. Ordre på pakken er effektuert, løp er kappet og gjenget, demper er montert, kikkert er montert i baser og ringer og venter bare på papirene fra kunde. Kunden har også hentet fram bankbrikken sin og betalt for hele stasen med en gang på nett. Vi trekker beløpet siden delene må tilpasses for å bli den nye varen. Så kommer kunde tilbake og sier - denne ønsker jeg ikke allikevel, få igjen pengene mine. Å samle inn penger fra ett kredittkort koster ca 2,5% av kjøpssum, derfor mange utenlandske nettbutikker opererer med kortgebyr. i dette tilfellet er det snaut 700,-. Å gjøre jobben med å tilpasse de enkelte varene slik at de blir pakken de er bygget opp av koster ca 1000,- i tillegg er ikke varene slik at de lenger kan selges som nye til en annen kunde. Som eksempel tviler vi på at noen andre godtar å få en kikkert med merker etter å ha vært montert til full pris ? Som leverandør da - hva gjør du ? 1.Kreditterer ordren og refunderer hele beløpet, tar de direkte kostnadene på både jobb, gebyrer og selger de enkelte varene med rabatt. 2. Belaster kunden for de direkte kostnadene ved ferdigstillelse av pakken og tar kostnadene ved å selge de enkelte varene med rabatt ? 3. Belaster kunden for alle kostnadene med gebyrer, medgått arbeidstid og tap på varene? Lovverket gir muligheter for det siste. Men hva mener dere som vipps er utnevnt til Kammer fokusgruppen ? Artig å høre hva dere som er og ikke er kunder mener er den rette fremgangsmåten ?
×