Jump to content

finnes the webley forhandler i norge


rbuzd

Recommended Posts

https://www.gunspares.co.uk/shopdisplayproducts.asp?page=2&id=25010&Search=

 

Disse ser ut til å ha litt deler til en Patriot. Jeg har bestilt deler derifra selv.

 

Det står at de kun selger løp til forhandlere innen UK

Tar du kontakt med dem sender dem helt sikkert ut til deg i Norge.

 

Tror ikke du kan regne med å finne mye deler til den her i Norge.

Link to comment
Share on other sites

En svak mulighet for overligger fra gammelt lager kan være Våpen-Søilen i Bergen.

De var importør av original engelsk Webley fram til 2006. Handlet mye med de før Webley

tok kvelden. Søilen jr. var en hyggelig kar å handle med. Verdt å ta en telefon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte en Webley Tracker .177 i England. Det britiske postvesenet rører ikke luftvåpen. Det samme gjelder DHL og andre jeg skjekket. Jeg hadde familie i England, og til syvende og sist endte de opp med å bestille flybilletter fra Norwegian (Ryan Air nektet.), hvor de fikk lov til å ta geværet i den innskjekkede bagasjen (Min svogers golfbag...). Fikk det et halvt år etter at jeg kjøpte det. Litt antiklimaks.

Link to comment
Share on other sites

Har selv en Vulcan uten pipe i deler, enten destruert, eller et eller annet sted hos speditøren i England. De påstod at de fraktet og eksporterte luftvåpen, men den stoppet på vei ut av landet et eller annet sted.

 

Også kan man jo tenke seg hvordan de forholder seg til å lete etter en tapt pakke som ineholder "våpen"..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...