Jump to content

Recommended Posts

Hei folkens,
Jeg gikk å siklet på Marlin 1894 i kal .357 men det ser ikke ut som de produserer denne lenger. Så har jeg oppdaget Henry Big Boy i .357, men det ser ikke ut til at en eneste forhandler i Norge har denne inne. Er det noen som vet hvor man kan få klørne sine i en av disse?

 

Mine ønsker er:

.357, 19’’ pipe, stor bøyle, pistolgrep (ikke rett). Altså den nye typen Henry med lading på siden.

 

Også lurer jeg i samme slengen på hva denne Big Boy X model er for noe, og hvordan den skiller seg ut fra de andre bortsett fra plastic-fantastic kroppen

 


Hadde også satt pris på om noen kunne gitt med en liten pekepinn her.

På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

Martin Ruter King skrev (8 timer siden):

Jeg gikk å siklet på Marlin 1894 i kal .357 men det ser ikke ut som de produserer denne lenger.

 

Va'kke det du spurte om, men 1894 kommer tilbake etterhvert. Selv om det kommer til å ta tid å få den til en norsk forhandler. Marlin har akkurat relansert 1894 i .44 Magnum og Classic utførelse.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Skrueråmuttere skrev (1 time siden):

 

Va'kke det du spurte om, men 1894 kommer tilbake etterhvert. Selv om det kommer til å ta tid å få den til en norsk forhandler. Marlin har akkurat relansert 1894 i .44 Magnum og Classic utførelse.

Den kommer tilbake i .357 mener du? Hadde jo vært en drøm det! Noen tanker på hva som egentlig er å foretrekke mellom Marlin og Henry?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...