Magnus L Posted October 9, 2023 Share Posted October 9, 2023 (edited) Hei. Jeg hadde tenkt og kjøpe meg en colt King cobra og en colt anakonda brukt, hvor mye må jeg gi for disse mener dere? Edited October 9, 2023 by Magnus L Gikk litt fort 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipshot Posted October 11, 2023 Share Posted October 11, 2023 Jeg må først spørre: Vet du at det er kommet nye utgaver av disse? Det er de gamle utgavene du har avbildet. Løp og ramme er noe av det sterkeste du får, men leamikken er Colt sin MKIII, som ikke er noe å skryte av... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus L Posted October 12, 2023 Author Share Posted October 12, 2023 hipshot skrev (På 11.10.2023 den 7.11): Jeg må først spørre: Vet du at det er kommet nye utgaver av disse? Det er de gamle utgavene du har avbildet. Løp og ramme er noe av det sterkeste du får, men leamikken er Colt sin MKIII, som ikke er noe å skryte av... Ja vet det er nye utgaver. Men disse kunne jeg kjøpe billig, synes de også er veldig kule revolvere. Men lurte bare på hva som er lurt og gi for de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts