Jump to content

drever


ole72

Recommended Posts

drever med kort los.

 

hei har en drever på 7 måneder jeg har hatt 18 loser men ingen over 10 min.. noen som hvet om lengden på losen kommer etter hvert er litt rart.. og søket er så lite på han. og har sotte i 2 timer men da legger han seg ned og sover så det er ingen god oppskrift

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Med en 7 månder gamel valp med dårlig utslag og 18 loser virker det som om du har oppsøkt dyra. Første regel når det gjelder innjaging er å sitte stille og la bikkja søke. Min drever er nå 8 månder og har ennå ikke hatt los. Er ikke stressa av det. Når jeg er ute setter jeg meg ned og flytter meg ikke før det har gått minst en time. Er først den siste månden jeg har fått et ok utslag. Valper trenger tid på å bli trygge. Ta med godt med lesestoff og sett deg et sted det ikke er så mye dyr. La bikkja søke og bli trygg på att du venter på han. Flytt deg noen hundre meter etter 1-2 timer og sitt igjen. Kan være frustrerende med ei bikkje som går rundt beina dine men det er beste måten å gjøre det på. Ei bikkje på 7 månder er ikke voksen å trenger å utforske ting i sitt tempo.

Hvis du bruker søkefunksjonen finner du flere tråder om evnet.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bruker søkefunksjonen finner du flere tråder om evnet.

 

Eller leser de trådene samme person har startet om stort sett eksakt samme tema før, der det har kommet en del gode tips.

 

Jeg begynner vel å mistenke at det har noe med tålmodighet å gjøre... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...