Jump to content

A-Tech H2 vs Svemko Hunter


ADT

Recommended Posts

Hei, noen som har erfaring med begge eller en av disse som kunne delt litt erfaringer? Har sett litt på Ase Ultra Jet-z også...:) Brukes til både jakt og bane, så vil gjerne ha en som ikke koker etter 3 skudd, men helst ikke et blylodd i tuppen av børsa heller. Brukes med 308w i 20' pipe.

Link to comment
Share on other sites

On 1/14/2021 at 2:50 PM, ADT said:

Brukes til både jakt og bane, så vil gjerne ha en som ikke koker etter 3 skudd, men helst ikke et blylodd i tuppen av børsa heller.

Ja takk begge deler. Kjøp en demper til hvert formål hvis du er mye på banen.

 

Kjøp en solid demper i titan som tåler lengre serier på banen, og en mindre alu-demper på jakt eller A-tec carbon om du ikke vil at lavere vekt skal gi dårligere demping i skogen.

 

Jeg ser også etter lyddemper, og kommer til å gå for A-tec H2 (Hertz 2) fordi jeg har sett god effekt av A-tec sine gamle hertz-dempere.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Tobfa said:

Skal du ha én demper som skal

så er Hausken jd 224 et godt alternativ.

 

Demper 31-37db

Veier 310g

Tåler skuddserier på opptil 10-15 skudd

Vil helst ikke ha 50mm demper ettersom jeg synes dette blir for stort å dra rundt med. Må passe med 5/8-24 gjengene på pipen min også. Har sett på Te-Titan gen 2, synes bare det er veldig lite bilder/rewievs av de...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...