Jump to content

.32R short?


TMB

Recommended Posts

Mulig jeg ble litt revet med og gav litt for mye for en eske i lag med litt annet snadder jeg kjøpte i dag.

Så da spør jeg i etterpåklokskapens navn; Hva må en ut med for en komplett pakke  .32 Smith & Wesson? 

Edited by TMB
Link to comment
Share on other sites

Fiocchi har de på lista over hva de produserer, prisen er ikke godt å si. Spørsmålet er hvor/når er esken fra? Er den nyprodusert ville jeg tippe en pris litt drøyt over 9x19 patroner. Er det en full historisk fin eske fra 1880-årene til før WW2?

De er ofte å komme over, det er mange skipssekker som har tatt slike til landet. 

Edited by Vaquero
Link to comment
Share on other sites

Dette oppklarer litt mer. Det er forskjell på .32 S&W som er sentertent og .32 Short R.F. som har randtenning/rimfire. Jeg er ingen takstmann, men mitt inntrykk om priser på fulle esker varierer fra kr.300 - 400,- Da snakker jeg om patroner som ikke er spesielt sjeldne, men likevel ikke tilgjengelig over disk. .32 Short R.F. er ikke spesielt sjeldent som enkeltpatroner, de kan som regel kjøpes for en mynt. Full eske er gøy. EKS. For en eske til kr.400,- er det mye annet spennende som tilbys enn .32 Short R.F. Bare så det er nevnt. Nå nevner ikke du hva du betalte, jeg håper for din del at du ikke betalte noe mer. 

Edited by Vaquero
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...