Jump to content

Varmejakke fra Härkila - erfaring?


Bergur

Recommended Posts

Noen som har erfaring m varmejakka til Härkila i forhold til vesten fra varmevest.no?

 

Varmeeffekt

Varighet på batteri

Komfort

Bruksegenskaper

 

Härkila:

https://www.magasinet.no/harkila-heat-jakke?utm_source=shopello_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&utm_term=annet-34&utm_content=CjwKCAiA58fvBRAzEiwAQW-hzeNm8sZkv9lugCeF7RWS5MkXMh0n2_QlX_HqfA2AiQigfDnoO7mEHhoCq34QAvD_BwE%3B120%3B0

 

Varmevest.no:

https://www.varmevest.no/produkt/varmevest/

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dette lurer jeg og på, jeg har hatt vest fra varmevest.no i snart 3 år nå og har brukt den både til postering etter elg og rev, samt motorsykkelkjøring vår og høst (og nordnorsk sommer).

Er veldig fornøyd med den, skikkelig varm og god!

 

Men ser en veldig fordel med Härkila jakken der det kan brukes vanlig usb powerbank, istedet for batteriet som følger med vesten fra varmevest. 

Batteriene til vesten fra varmevest varer forøvrig ca 4 timer på fullt med det lille (det som fulgte med når jeg kjøpte den) og mellom 7 og 8 timer på fullt med det store batteriet som selges som ekstra.

 

Vesten er behagelig å ha på, varmer godt selv uten varmen på.

Det eneste jeg har å utsette på den er at den er litt trang under armene, jeg er 183 høy, akkurat under 90 kg og har kjøpt vest i str xl/xxl.

 

Ser på magasinet at det følger ikke med noen for for batteri/powerbank med Härkila jakken så da er den 1000 kr dyrere enn varmevest med batteri.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...