Jump to content

vildmarks .no


jbmauseren

Recommended Posts

Ja da vil jeg benytte sjangsen til og berømme vildmarks.no da jeg kjøpte jahti jakt sko type høy og av skinn høsten 2007 før elg jakta , brukte skoan en god del og det funka ok. men sommeren 2008 så jeg at gummien på sålen bak på helen hadde ei lita glipe ,løs fra selve skoen ikke mye , jeg ble redd for at dette kunne utvikle seg til kjedelige episoder for mine undersotter til jakta igjen . sender så en mail til vildmarks og får til svar send dem inn snarest, og er det reklamasjon får du nye, etter ca 1uke etter jeg sendte dem inn hadde jeg nye sko igjen . DET ER BRA KUNDEBEHANDLING DET! :D

Link to comment
Share on other sites

Handlet et par chevalier sko fra www.sportsbutikken.no i vår. oppdaget etter elgjakta at såla har løsnet litt foran på skoa. Ringte for å høre med butikken og de sendte meg nye på flekken og ba meg bare returnere de gamle skoene.

Har hatt en del kjedelige krangler med div forhandlere i høst. Da er det godt å oppleve litt skikkelig service noen steder.

Link to comment
Share on other sites

Jaggu godt det er forskell på folk.

For to år siden kjøpte jeg et par Canadian Huntingstøvler derifra. Etter 14 dager revnet sålen under, og jeg ringte for å reklamere. Nye støvler? Nei, det fikk jeg ikke. Pengene tilbake? Ikke aktuelt. De skulle derimot sende inn støvlene til fabrikken for å bytte såle. For å sette det litt på spissen: skulle jeg gå barbeint i skogen i mellomtiden? Ble tilslutt lei kveruleringa, kjøpte Alfa Bever og fyrte opp i peisen med Vildmarksstøvlene...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...