Jump to content

prege på rev


Trasop

Recommended Posts

Hei, har en Beagle hann på snart to år. Han jakter rådyr, og hare. Men kunne jo tenke meg å utvide sesongen med revejakt også. Det er jo dessuten god viltpleie. Men, noen som har tips til hvordan de ville gått i gang. Ikke mye spor snø om dagen, så ikke så lett å sette ham på rette sporet. Det vil jo være fare for at han får hare på beina i stedet for. Rådyr er jeg ikke så bekymra for nå da han slipper disse straks de velger å gå litt lengre. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hei jeg har en beagle valp nå på 10 måneder så begynner å jage hare ganske bra er ikke så interessert i rådyr men det er jeg bare gla får nå holder jeg på akuratt sånn så du vil prege han på rev å er ikke noe særlig spor snø her eg bur heller. Det eg har gjort e å ta å kappe av en bakfot eller noe av en rev eg har skåde å syd den inn i en bamse åsså leke veldig mye me hunden me den bamsen. Å tatt en pinne me tau på å feste en fot på den å leke me den i hagen. Nå får eg ikkje sitt resultatet uansett før te høsten igjen men har veldig tro på at når han kun har positive opplevelser å leken opplevelser med lokte så husken han det å vil ta å finne lokten igjen 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...