Jump to content

Franchi Affinity one vs affinity synt


Wiggen

Recommended Posts

Noen som kan forklare forskjellen på disse? Eneste jeg finner er produktbeskrivelsen som er ganske forskjellig på Franchi sin hjemmeside, uten at den forklarer hva som er forskjellen:
 

Affinity One: Affinity One is perfect also for a novice hunter, who has only recently received his hunting licence and wishes to try out a shotgun that is easy to use, while keeping one eye on price.

 

Affinity Synt: Affinity Black Synt is the shotgun for the extreme hunter, who is not scared by heavy weather conditions. With Affinity Black Synt you will experience the hunt completely, in any condition and without compromise.

 

Ellers kommer det fram at chokene er 50mm på One, og 70mm på Synt. Sikteskinna er noe forhøyet på One, mens på Synt er den ikke det. Ellers er alle spesifikasjoner identiske, men ut fra teksten er det jo tydelig at det er noen forskjeller. Noen som har peiling på dette?

Edited by Wiggen
Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte spørsmålet til franchi i italia, og de sier at de eneste forskjellene er hevet sikteskinne og lengden på chokene. spurte spesifikt om det var forskjell på stål/materiale eller løp osv. De sier at det ikke er det. Jeg er ikke overbevist om at han italieneren som svarer på innkomne eposter helt vet hva han driver med, men det høres jo fryktelig merkelig ut.

 

hvem har fortalt deg at løpet lages i tyrkia? var en forhandler her i norge som lurte på det da jeg spurte om det også. men han var usikker på om han blandet med et annet merke.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...