Jump to content

Swedteam Optifade


Jeger'n

Recommended Posts

  • 1 month later...

Har swedteam rigde classic jaktbukse og den fungerer bra. Blir ikke våt av å sitte i mose og lyng, har lufting øverst ved utsiden av låret, lett å forveksle med bukselomma. Har tryna litt med den og har ikke fått noe hull enda. Bråker litt da det er polyester ett eller annet så høres litt ut som du sitter i en skinnsofa når du beveger deg, vet ikke om dette går seg inn da jeg ikke har brukt den så mye enda. Har jakka og men den er av type ridge pro og har ikke så mye erfaring med den da den første jeg så på i butikken hadde en knapp på hetta ryket, ba dem hente en ny, fikk brukt den fram til hytta så hadde knappen på hetta der og ryket, brukte den veldig lite den helgen og leverte den på mandag forrige uke tilbake til butikk og fikk en ny som jeg da skjekket og testet før jeg tok den med hjem og der røyk knappen igjen. Så i skrivende stund venter jeg på ny fra leverandør som jeg inderlig håper har knappene ordentlig pressa på. Må være produksjonsfeil eller bare dårlig kvalitet. 

Kamuflasjen er jo veldig bra, min bror sa han sleit litt med å se meg i skogen og hadde en rådyrbukk som gikk forbi meg på 20 meter avstand uten å se meg men hørte meg da jeg tok opp glidlåsen på bukselomma for å få opp mobilen så jeg kunne ta et bilde. (synd jeg var på småviltjakt) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...