Jump to content

Liten klage/utblåsning mot JD.


Mas-36

Recommended Posts

Heisann!

Har i mange år handlet og har bare opplevd trivelige handler med jaktdepotet. Har det vært noe tull med ei bestilling har de tatt kontakt(tom for vare eller noe slik), og har jeg hatt noe å klage på har de rettet opp raskt og uten bortforklaringer.

Men det har kommet nye folk i den butikken, og det virker ikke som de har samme serviceholdning som jeg forbinder med JD.

Saken er som følger: Jeg har skaffet meg ett løp med 1/2x28 gjenger. Ikke de mest vanlige og løpet er av tidligere eier kappet til minimum så å lage nye gjenger er ikke et tema. Sendte noen mail rundt, og hørte om noen hadde demper med disse gjenger på lager. Svaret fra JD var "Joda, det kan vi fikse. Vi har Sonic 45 dempere på lager" Så jeg ringte de forrige torsdag for å få det bekreftet. Snakket med samme fyr som svarte mailen, og joda det kunne de sende samme dag, om jeg mailet de adressen og slik. Flott tenkte jeg og gjorde det. Hørte ikke noe mere og trenger demperen til søndag, så i dag startet det å haste litt da jeg må skyte inn osv. Ringte inn og snakket med en annen fyr, og han kunne ikke finne noe bestilling. Litt snodig tenkte jeg og lurte på om han jeg snakket med var på jobb. Joda, men han var opptatt med kunde. Så jeg sa kan du spørre han om han har ordnet det? Han skulle det og ringe meg opp om 5 min(noe han gjorde). Nei, det hadde nok vært noen misforståelser da de hadde ikke slik demper på lager og de hadde ikke sett bekreftelsen min før nå. Så lettere irritert sier jeg at da har han løyet til meg sist torsdag da? Det kunne han ikke si, men de kunne prøve å sette sammen en demper og sende meg i løpet av dagen om de fikk til. Så da jeg sa at jeg må ha den til senest lørdag og det virker usikkert/ lite trolig at de ville få til det, så kan dere avbestille den så handler jeg heller lokalt.

Så lettere forbannet betalte jeg endel mere kroner lokalt og fikk med engang.

Tror at denne opplevelsen gjør at jeg trolig ikke handler fra JD på ei stund. Desverre.

Link to comment
Share on other sites

Det er slik JD holder på. For meg fremstår de som totalt useriøse og bemannet av en gjeng som ikke klarer å enes innbyrdes om hva som skal skje. Våger ikke å tenke på hvilket kaos som oppstår dersom de fortelles at de får bytte klokkeslett for medarbeidersamtalene innbyrdes :) 

 

De skylder meg fortsatt 200kr etter de sendte meg en koffert jeg ALDRI bestilte og ALDRI ble opplyst om ble tatt betalt for, men det har de ennå ikke giddet å gjøre noe med. Litt over 2 år er gått.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...