Jump to content

Leirdueskyting i vinterhalvåret, i Akershus


Pedern

Recommended Posts

Hei, og god kveld til alle på kammeret :) Nok en gang prøver jeg meg på og utnytte informasjonen brukerene her på Kammeret sitter inne med. Noe jeg har gjort med hell tidligere :)

 

Situasjonen min er den at jeg kjøpte meg min første hagle for en liten stund tilbake, for så å finne ut at de fleste lokale leirduebaner holder sengt i vinterhalvåret, hvis man ser bort fra Løvenskjold, som er et godt stykke unna.

Så hvis noen vet om andre steder hvor det er muligheter for å trene litt med hagla i Akershus (Nord for Oslo) hadde jeg blitt kjempe glad. Hverdager eller helg spiller ingen rolle.

 

På forhånd, Takk.

 

Mvh.

Pedern

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eidsvoll Skog JFF har skyting på trapbanen hver søndag fra kl. 12.00 (med unntak av førstkommende søndag) fram til jul. Det er foreløpig usikkert hva som skjer etter jul, men det arbeides for å finne en løsning slik at søndagsskytingen kan fortsette.

 

mvh tetrao

Link to comment
Share on other sites

Oi, se her har det jo kommet inn tips i fleng jo :) Da ser det jo ut som om jeg faktisk har endel muligheter i forhold til hva jeg hadde trodd :) Må jo ha endel skytetrening før det er forsvalig å ture ut i skog og mark og skyte på ting som lever.

 

Brattåsen på Fetsund hørtes mest interessant ut. Bor like ved Sørumsand så det er jo ikke akkurat så lange kjøreturen. Ullensaker er jo heller ingen umulighet. Har de forskjellige banene en hjemmeside med veiforklaring eller noe lignende? Eller om dere evt. kunne gitt meg det? Så hadde det vært topp!

 

Takker og bukker for svar. Hva skulle man gjort uten kammeret? :lol:

 

-Pedern

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...