Jump to content

Ny rigg.


Bjorn65

Recommended Posts

I sommer har jeg bytta ut den gamle mauseren i 30-06. Det røyk noen lapper på følgende utstyr;

 

- Sauer 202 Hardwood kal. 8x57 med elegance stokk. Låsekasse i stål.

- Zeiss Conquest DL 2-8x42 med lys.

- Våpenkoffert, PLANO mil-spec.

 

Jeg skal i tillegg anskaffe ei pipe i 6,5x55 for å redusere kostnaden i forhold til ammo. 8x57 er ikke akkurat billigst å bruke.

 

(Prøver å få lagt til et par bilder men det er ikke enkelt.)

Link to comment
Share on other sites

Høres spennende ut! Jeg gikk for samme kaliberkombinasjon da jeg kjøpte ny børse i høst. Det ble imidlertid en Schultz & Larsen Victory. Har ikke træga på at jeg valgte å kjøpe en 6,5 pipe til trening, selv om til og med 6,5 ammo er dyrt med den aktuelle kronekursen.

 

Gleder meg til bilder!

 

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med flott rifle og et nydelig kaliber. 8x57en har en sterk plass i mitt hjerte. Etter jeg fikk 7x57R i hus og hadde en 7x57 Krag så syns jeg også den er fantastisk. Så nestegang ei rifle skal kjøpes inn eller et løp skal byttes ut er det 99% sikkert det blir en av disse 2 som kommer i hus :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fulgt oppskriften for opplasting av bilder men får beskjed om at alle bildene jeg forsøker å laser opp er for stor. De er tatt med et vanlig kompaktkamera. Jeg lar være å pese noe mer med dette da jeg syntes det er en hel vitenskap for å kunne dele et par bilder. Må det være så komplisert eller kan dette gjøres enklere..?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...